~WELCOME~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Ahad, 3 Mac 2013

aku BUKAN patung...

Kesedihan dan tangisan akan 
muncul apabila seseorang itu 
tidak lagi dapat bertahan ...

Sesungguhnya hati ini bukannya 
seperti boneka yang boleh dipermainkan 
dengan hati,perkataan dan perbuatan
oleh orang yang buta hati...

Andai cinta itu miliknya
Kenapa mesti wujud
 air mata dan kesedihan
di pipi seorang wanita yang 
gembira dalam percintaan...

Andai hati ini sudah tidak berharga
pulanglah ketempat asal
tanpa cinta dan sayangmu dan
Usah mengkhianati hati ini....

Mungkin bagimu..
Tidak ada manusia yang sempurna
tetapi percayalah ramai yang cuba untuk
menjadi sempurna bukannya mempermainkan 
hati wanita yang di sayangi...

Penat..
Itu perkataan yang sesuai untukku padamu
Penat untuk aku menjadi mangsamu
penat untuk aku memaafkan kekhilafanmu 
Penat untuk aku memarahimu
Penat untuk aku menangis...


nota hati : Andai dia bukan jodohku. Kau pertemukanlah aku dengan milik tulang rusukku Ya Allah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan