~WELCOME~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Rabu, 2 Februari 2011

~BICARA SEKEPING HATI - 1~

teman...
dlm tawa ada duka
dlm ceria ada sengsara
inilah fitrah dlm hidup kita
teman...
dlm keterlanjuran yg tdk dijangka
dlm keterpaksaan yg tdk diduga
aku mungkin telah menyakiti hatimu
aku mungkin telah menyinggung perasaanmu
teman...
bkn niatku utk perlakukan begitu
sehingga merobek hati dan perasaanmu
tanpa belas kasihan dariku...
bkn itu matlamatku
tatkala kata-kata bertukar seumpama bisa
sehingga menular ke seluruh anggota
maafkan aku teman...
aku tahu kekhilafan ku ini
tdk mudah utk kau lupai
namun...aku ingin kau mengerti
tiada sekelumit niat di hati ini
utk menyinggung dan menyakiti
hatimu yg tulus dan suci
maafkan aku teman
ku kesali apa yg terjadi
tdk akan aku ulangi lagi
sehingga menjarakkan jalinan ukhwah ini
semoga diri ini
sudi utk dimaafi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan